blickar tillbaka på ett liv som inte har startat

ibland önskar man att man dokumenterat flera dagar och år och minnen och tider
men det gör man inte för vem har tid när man knappt har tid att andas? låt mig
bara minnas. bara för ett tag. och i kronologisk ordning. sehr gut rebecca.
hänga med charlotta och marcus vid pingstkyrkan och inte äta inte äta
hänga med charlotta hela tiden och skratta och allt och ingenting
jag och tilda lärde känna världens bästa tjejer, ellen och matilda, på teatern
åkte till london och matade ekorrar i hyde park
var liten och smal vilket ägde och jag skulle vilja tillbaka dit
bara allmänt snygga
fick världens finaste och minsta bror
kolla när andra åt glass för inget skulle få krossa min väg mot lyckan
rött hår och hänga på ica
världens bästa människa
fina bebisanton
hänga hos tanja och eldflammor i mitt hår
så jävla fin
dagar att glömma och dagar att minnas och jag känner mig så gammal
tanig tyst osäker
minns alla äcklade kommentarer på den här bilden, alla bara anorexia? fattar fortfarande inte why
revben
ta mig tillbaka tillbaka tillbaka
light up the streets
fota hela tiden
hitler in my heart
började utvecklas till fjortis ja. ganska fin tid trots allt. egentligen
samedans och lärde känna världens bästa sofie!
våren kom även 2009 och den var varm och fin. tror jag. jag vill minnas den så iallafall
sommardagar och bakis i solskenet
firade midsommar på öland och jag undrar hur mycket smink jag egentligen använde.
men jag åt inget socker och drack mjölk istället för läsk. livet.
jobbigt
min bror var söt
och mina kusiner var trevliga
och jag fotade äckliga smådjur hela dagarna
öland<3
fotade äckligt snygga alma och hängde i/på tokarp
öland med tilda och så fjortis man kan bli ungefär. det var livet
hehe.
den här bilden betyder så otroligt mycket för mig. verkligen. kanske konstigt
men ni förstår inte att under de tre dagarna jag var nere i halmstad med michelle
så förändrades mitt liv. vi blev pamela 1 och pamela 2, skapade av cidervicor. saknad hallå.
åkte till göteborg och såg bob hund och gick på way out west med charlottsing
dansa i regnet!
sommaren tog slut och jag åkte till spexhult och fiskade kräftor
och sen till borås för att gå på djurpark
ganska smal ja oki vill ha. blir äcklad av att tänka på hur jag skulle se ut i den tröjan idag
ramlade ner i ett hål av oändlighet och blev mörk i hela själen
konfaläger och fjortishäng
ttiep?
men jag älskade det ändå
höst
smink
åkte till malmö för första gången någonstans här i guess. träffade mina låtsas bröder som ägde.
guldorangegul och jag ville aldrig släppa taget
min ganska helt okej fina klass och underbar utväxt
äntligen färga håret och sova över med tilda hela tiden
as you can see
lösögonfransar
var cool
aldrig någonsin lämna huset utan smink och bli tjock i min ensamhet
2010 kom och jag var lika rädd för mig själv som jag är idag
rökkoftan
dansadansadansa
fredagsmys!
thriller ja
haha chigg du vet almaaaaa
såg läskig ut på bussen
dansade balett i silvertights
världens aktivaste söndag. först träffa robert och dennis, sen hänga med mackan och fluff på vinden
och tillsist bio med carl, jakob och stina. utan mat. men värt
popadelicapuss
vi såg the sounds!
och jag hängde hos charlottas mormor som gör världens bästa mat
så fashion!
berlin med konfan och mina fyra favoritkakor!
sachsenhausen
och åka buss i tid och evighet
kramas vid muren och sen bada i en sjö trots att det bara var maj
skenheliga tjejer
picknickfestivalen med charlotta och hänga med malin och louise
midsommar hos tabitsing och äta kött i värmen
ännu en gång öland med tilda och vi ägde som vanligt
gränna med mackan, elsa och fluffis
och sedan hejdåfest för anna
mys
hett i tältet
EMMABODA
jonathan och att vara trött
camp lök och röka hela dagarna
jag och charlotta var inte veganer, men det var vår kära kovervän oscar
jag var elak mot skåningarnas tält
åh oscar!
kissade i skogen så mycket vi orkade
kover
malmötjejer
skrattattack när dom drog ut mig ur tältet alldeles för tidigt på morgonen
hahaha ta kort med finaste vakterna. skämdes ihjäl
och stackars gösta som dog en olycklig död
två fotbollskillar i vårt tält
och sen way out west med lovsing! håkan yes man
tjock
tjock rysk och osminkad
hud
köpte bästa byxorna och demonstrerade mot rasism
hänga på balkongen i höstkylan
sehr cool rebeccsing
hej hej hej
höstångest
och åka till malmö med charlotta
fest för tobbe som inte var där
och se allmänt galen ut
och sedan åka till stockholm med skolan
puss
blev vald till lucia och det ägde och jag sjöng och det kändes bra

Kommentarer
Postat av: ellen

rebecca du är grym, och så är det bara!

2010-12-28 @ 14:41:52
URL: http://ellehh.blogg.se/
Postat av: SannaaaaaaaH

Åh rebbeccsing din blogg är underbar och jag älskar dina foton, sluta aldrig blogga oki? Braaaa

2011-01-01 @ 14:55:45
URL: http://jajusteja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0