så du kräver ett svar? låt mig se

så många färger och jag kommer aldrig lyckas komma undan för sanningen
och det förflutna jagar mig och river i min ömma hud likt vinden drar upp jorden
och får den att virvla runt i tid och evighet. fulhet. fulhet i mitt sinne och allt jag
rör blir till smuts för jag förgiftar allt med min osäkerhet och ni förstör för mig utan
att veta om det. hatar det här. hatar att inte veta och inte kunna förändra och jag
gråter i min ensamhet för jag skulle göra vad som helst för att byta och vara nöjd
för en gångs skull. gör mig snygg gör mig smal gör mig perfekt gör mig normal gör
mig oövervinnerlig gör mig stark gör mig söt gör mig smidig och ge mig en annorlunda
men bra personlighet gör mig en gnutta galen gör mig bestämd gör mig klar gör mig
vad som helst med inte som jag är gör mig fri gör mig oberoende av andra gör mig
smart gör mig intressant gör mig trevlig och ge mig förmågan att sluta upp gör mig
förlåtande men ge mig ett minne av järn och gör mig som ni vet att jag vill vara för
jag vill bort härifrån och aldrig komma tillbaka.
vackra människor bara dö. dö. dö. dö. orkar ingenting för allt
är fel. tjock. ful. fel. godnatt.

Kommentarer
Postat av: kimsan

av vad jag såg så är du absolut inte en tjej som ska präglas av sånna tankar. http://home.swipnet.se/~w-25133/bilder/lycka1.gif granska den här och kom på dig själv med att du inte uppskattar det du redan har tillräckligt mycket. :) den är tänkvärd

2010-12-13 @ 10:01:30
URL: http://kiiimberly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0