you love the people that love you

vet ni vad? jag skulle göra vad som helst för att slippa undan. jag är en sådan person som pratar och pratar
men aldrig får något gjort och sanningen är att jag hatar att behöva välja samtidigt som jag klagar över
tvånget och dubbelmoral dubbelmoral men det gör så ont i mig. allt gör så ont. och allt är så konstigt.
och jag drar med allt i min ångest - alla ting, alla minnen, allt bra och allt dåligt som har hänt mig för att
slutligen komma fram till det största problemet oki. min näsa. den är grunden till allt ont. jag ska operera
den jag ska jag ska jag måste. jag menar herregud. jag tänker göra det. för så här vill jag inte må och
allt är näsas fel för den gör mig äcklig.
jag är knäpp och störd är lika pepp på livet som vanligt.

Kommentarer
Postat av: elon

DEN ÄR VACKER!`?!?!?!??!

2010-11-07 @ 17:14:25
URL: http://citrongras.blogg.se/
Postat av: linnea

vad fin du är rebecca!

2010-11-09 @ 18:50:29
URL: http://linneafa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0